diumenge, 1 de maig de 2016

Repàs 3: Programació amb Scratch

REPÀS 3: Programació amb Scratch – Programem una aplicación per resoldre una equació de segon grau.

En aquest programa caldrà que defineixis:
1.       Un escenari amb  la imatge adjunta:


2.       Tres personatges : Pencil, Equació, Pintador
3.       El personatge Pencil haurà de tenir un únic vestit del tipus:




4.       Caldrà programar el personatge Pencil amb el següent codi:



5.       El personatge Equació haurà de tenir un únic vestit del tipus:


6.       Caldrà programar el personatge Equació amb el següent codi:


7.       El personatge Pintador haurà de tenir quinze vestits del tipus: 0, 1, 2, …, 9, ·, -, +, x, x2
8.       Caldrà programar el personatge Pintador amb el següent codi:




9.       Finalment, caldrà que provis el programa i vegis que funciona correctament. El programa elaborat l’hauràs de desar amb el nom: Eq2grau i enviar-lo a pvilardell@pive.es i perevilardell@gmail.com

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada