PART 1
Amb aquesta activitat continuaràs treballant amb la tècnica de programació a través de l'eina per a dispositius mòbils App Inventor. En aquest cas hauràs de reproduir un camp de minigolf i hauràs d'introduir la bola dins el forat del green. Presta especial atenció amb la decidició de processos (procedures).
Aquest vídeo t'ajudarà, emprant una versió d'App Inventor idèntica a la que disposes en la teva màquina, a la realització d'aquest programa.
PART 2
Dissenya, emprant el programa GIMP 2.0, una caràtula que es serveixi per presentar el teu joc.
Com exemple et proposo aquesta portada:
En qualsevol portada hi ha d'aparèixer:
- El nom del joc: MINIGOLF 2K16
- El tipus de dispositiu al qual va adreçat: Android
- El suport en el qual es visualitza: .APK
- Edat recomanada pel joc: +3 (veure icona i explicació a: https://ca.wikipedia.org/wiki/Pan_European_Game_Information)
- Empresa productora del joc: COMPUTERDREAMS